Lush Curly Wurly / La Grande Boucle

Ik ga een bekentenis doen. Dit is het allereerste (en enige) Lush product dat ik in mijn bezit heb! Voila. I said it.

Voor ik onderstaand product kocht, vond ik de geur van Lush items niet aangenaam. Het was too much for me. Die winkeltjes zijn ook veel te klein, altijd te vol en er is te veel kleur overal, ik word er gek van. Mijn verrassing was dus heel groot toen ik dit product vasthad en het nog eens superlekker rook ook!

Lush Curly wurly

Lush La grande boucle/Curly Wurly is een veelbelovende shampoo die onze krullen laat glanzen. Gedaan met pluis en gedaan met dof haar! Hello zijdezachte lokken. De shampoo bevat een voedende mengeling van cacaoboter, avocadoboter en kokosboter.

Lush Curly wurly 1

Zoals je kunt zien is het een dikke, goed gevulde materie. Het leuke is dat er precies allemaal ‘rijstdeeltjes’ in de shampoo zitten.

Lush curly wurly lush

Deze “rijst” stukjes in de shampoo zijn stukjes kokos. Hiermee kun je de shampoo goed laten schuimen! En heb ik al gezegd hoe lekker het ruikt? Als ik de shampoo uitspoel in bad dan voel ik overal die stukjes kokos in bad.

Ben ik tevreden van deze shampoo?
Wel, het ligt ingewikkeld. Het ene moment is dit echt een holy grail en krult mijn haar zoooo leuk. Het ander moment weet ik totaal niet wat ik aan dit product heb en valt mijn haar totaal niet mooi. Dit zorgt ervoor dat ik er niet elke wasbeurt naar grijp.

Wat ik wel heel plezant vind is dat de shampoo enorm voedend is voor mijn droge lokken en de geur heel lang in je haar blijft zitten. Als ik ergens naartoe ga dan ruik ik nog af en toe die bekende kokosgeur.

Ook is het positief dat hun producten met de hand gemaakt zijn én niet getest zijn op dieren! De meeste van hun ingrediënten zijn natuurlijk.

Ik ben dus op goede dagen erg blij met deze shampoo. Deze zorgt ervoor dat ik vaker de winkel in wil gaan en het gewoon allemaal een kans wil geven. (helaas is de dichtste Lush in Gent dus kom ik er niet zo vaak.) Brugge loopt zoveel achter op beautygebied.

De kostprijs: 16.95 EUR /220 GR.

Zijn jullie tevreden over jullie Lush producten?

Volg je me al op Bloglovin?

10 gedachtes over “Lush Curly Wurly / La Grande Boucle

  1. Tania zegt:

    Zelf heb ik enkel nog maar een paar douchegels gekocht. Deze shampoo ziet er veel belovend uit. Ga er dit weekend eens naar kijken

    Like

  2. Beautyjuf zegt:

    Ik vind het zo ontzettend jammer dat er geen winkel van Lush bij mij in de buurt zit 😦 Het is er zo’n feestje om te mogen rondstruinen. Wat een vreemd uitziende shampoo. Jammer dat je er gemengde gevoelens over hebt. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ‘m vrij prijzig vind.

    Like

  3. kim zegt:

    Ik vind kokos erg lekker ruiken, maar er zijn mensen die het echt vinden stinken. Daarom ben ik altijd wat huiverig.
    Haha, ik heb 0 Lush producten!

    Like

  4. Esther zegt:

    Ik ben dol op Lush en helaas zit de dichtstbijzijnde lush voor mij 150 km verderop. Ik heb curly wurly nooit gehad maar wel BIG waar stukjes zeezout in zit. Die pakte ik ook niet elke douchebeurt maar vond ik wel ontzettend fijn! Ik ben dol op alle lush producten die ik tot nu toe geprobeerd heb.

    Like

  5. beautifulday4makeup zegt:

    Ik ben dol op Lush, maar ik moet wel toegeven dat je de echter geur van een product meestal maar thuis kunt waarnemen vind ik. In de winkel zijn al die geuren zo overheersend, dat je op den duur de verschillen niet meer merkt tussen de geuren

    Like

  6. xLauratjj zegt:

    Jammer dat het azo een twijfelgevalletje is met ‘good of bad hairday’ .. Ik heb dat met sommige producten ook.. Soms helpt het om eens te switchen af en toe!

    Like

Reacties zijn gesloten.