Mijn Rituals Smooth Operator!

Heel even was er paniek in Choupchoupland! Opeens was mijn holy grail, mijn steun en toeverlaat, mijn beste vriend in donkere en uitzichtloze dagen kapot en onbruikbaar.. Mijn Rituals Smooth Operator.

Rituals smooth operator

Ik leerde deze balsem kennen door een random meisje rechtover mij in de trein. Ze zag me prutsen met mijn vingers in zo’n Vaseline potje (die potjes zijn echt useless. Je kan beter een grote pot vettige Vaseline gebruiken in plaats van zo’n veel te klein en duur fancy potje) en ze vertelde me dat ze in de Rituals werkt en dat ze dus echt gaan houden is van deze lippenbalsem. Dus ik ben na een paar weken perongeluk binnengewaaid in de winkel en zo begint dit liefdesverhaal..

Rituals Smooth operator 1Uiteindelijk zijn we zeker een jaar lang onafscheidelijk geweest maar opeens was hij kapot aan de huls, waardoor hij constant open ging en uiteindelijk afbrokkelde. Dit is de vorige versie, die dus nu kapot is:

Rituals lip balmZoals je kan zien is de huidige lippenbalsem een hele verbetering. De huls is precies metaalachtig en voelt ook luxueus aan. Na gebruik klik je hem gewoon weer dicht dus ik ga nooit meer de dop kwijtspelen in mijn handtas.

Rituals Smooth operator 3

Hij ruikt en smaakt naar Eucalyptus. Hij bevat ook Shea Butter en Vitamine E maar daar merk je niets van. Hij is fris en tintelt een klein beetje op je uitgedroogde lippen, maar het is aangenaam! Dit is trouwens de enige lippenbalsem OOIT die mijn vriend een hele week meenam in zijn zak (vertel hem niet dat je dit weet!) omdat zijn lippen gesprongen waren deze winter.

Deze lippenbalsem laat alles en iedereen achter zich. Met voorsprong! Mijn hart was dus ook genezen toen de verkoopster zei dat de Smooth Operator dezelfde lippenbalsem is als mijn vorige versie!

Voor elk-moment-van-de-dag heb ik de Lip Rescue van de Hema aangeschaft. Deze ruikt ook naar Eucalyptus en de stick is groen! Wat wel eens grappig is. Deze plakt helaas wel maar was een dringende vervanger in nood. Ik ga deze dus ook gewoon opgebruiken maar zeker niet opnieuw aankopen.

Hema lip rescue

De lippenbalsem van de Rituals kost 8.50 EUR, wat veel is, maar hij is het volledig waard!

Wat is jullie holy grail als lippenbalsem?

Volg je me al op bloglovin ?

11 gedachtes over “Mijn Rituals Smooth Operator!

  1. indian2day zegt:

    Deze kende ik nog niet, lijkt me een fijn product. Zelf gebruik ik ook zo’n klein potje vaseline met aloe vera. Deze lijkt me inderdaad een stuk handiger en hygiënischer 🙂

    Like

Reacties zijn gesloten.