Disney Tag!

Toen ik bij Laura de Disney Tag zag staan moest ik deze gewoon overnemen. Want Disney is echt een beetje mijn guilty pleasure.

Ik heb wel hier en daar een paar vragen bijgevoegd/weggelaten.

Ready? Here we go!

Wat is je favoriete Disney film?

Aargh moeilijk!
Ik denk dat het Belle en het Beest is. Het is wel heel moeilijk om te kiezen. Belle is zo’n mooie personage en het is een beetje dramatisch ook, met die roos die als een tikkende tijdbom boven hun hoofden hangt. Supermooi muziek ook.

5f384411f55e2b6d330a95f738749c3d

Wie is je favoriete personage?

Zonder twijfel Tinkerbell. Ik houd gewoon van dat eigenwijs ding. Ik heb een sleutelhanger en wil zeker nog een telefoonhoesje van haar. Suggesties iemand?

47ada3cd155905f1c53edbd2e6f164b0

Welke prinses wil je zijn?

Ariel. Zeker en vast. Ik wilde vroeger een zeemeermin zijn en zingen onder water. Valt het op dat ik houd van eigenwijze prinsessen? Ze is ook heel erg mooi. Ik houd ook van haar karakter, ze gaat voor alles waar ze in gelooft!

6c743258ddb0a79d7897111f7dc8cea3

Wat is je favoriete liedje?

Ik twijfel tussen twee liedjes.

Het eerste, dat ik eigenlijk niet zoveel hoor maar altijd wel opnieuw kippenvel van krijg is “For a moment” van De kleine zeemeermin II. Ariel haar dochter, Melody wilt dolgraag in de zee zwemmen terwijl Ariel haar het liefst op het land houdt wegens de slechte zus van Ursula.

Als tweede heb ik dan “When will my life begin” van Rapunzel. Mandy Moore is echt perfect voor dit soort liedjes. Ik vind eigenlijk heel de cd goed van Rapunzel.

Wie is je favoriete disneyschurk?

Malificent. Wat een madam is dat zeg! Ze kan zich zo heerlijk opjutten als ze niet snel krijgt wat ze wilt. Ik heb dan ook enorm genoten van de verfilmde versie met Angelina Jolie.
Ze is zooo donker en er hangt een griezelige sfeer rondom haar. Ze zaait overal angst en twijfel. Ja, ze is geweldig!

8d790f895b5330c91287c04807cc41aa

Alle foto’s komen van Pinterest.

Dit waren mijn vragen, ik vind het zo’n leuke tag!

Ik wil binnenkort nog wel eens naar Disneyland en ben momenteel met mijn vriend alle Disneyfilms opnieuw aan het kijken.

Houden jullie ook zo van Disney? Neem dan gerust deze tag over of volg mijn Disney Pinterest Board hier

15 gedachtes over “Disney Tag!

  1. kim zegt:

    Aah wat leuk!! Belle en het beest was ook mijn favoriet als kind. Maar nu vind ik Pocahontas het mooist! Die liedjes, wauw…

    Like

  2. Karen zegt:

    Ik ben iets ouder dus ik ga voor Jungle Book en the Aristocats. En Finding Nemo! Vroeger wilde ik altijd Mowgli uit Jungle Book zijn.

    Like

  3. robin zegt:

    mijn favoriete disney film is bambi ❤ ik drink nu ook uit een bambi mok haha. ik vind tinkerbell ook echt heel leuk 😀

    Like

Reacties zijn gesloten.